lördag 17 maj 2014

Svensexa!

Idag är jag chaufför åt ett gäng som har svensexa ja. Min H är bestman och har arrangerat det hela. Jag var en av dom som körde mellan aktiviteterna. Men än är inte min tur över. H ska hämtas och jag ska även köra en styck brudgum hem. Kan gissa på att jag får med mig ett par stycken till i bilen hem! Klockan är snart 22.30. Lär väl dröja innan H ringer.

Jag har i alla fall tvättat båda bilarna och innan dess var jag och handlade lite. Sen åkte jag vid 15.00 tiden och gjorde diverse stopp för killarna. Sen snabbt tillbaka och fixa med H:s hundar och tvätt och sen ner och åt middag med H:s föräldrar! Det blev grillat och goda tillbehör! Satt kvar ett tag och pratade med H:s mamma innan jag körde tillbaka hem till H. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Kommer inte gå och lägga mig innan dom ringer för då blir det bara så jobbigt att komma upp.

Nej, skriver mer imorgon. Kommer bli en "ensam" dag antagligen då här kommer vara en styck bakfull man som inte kommer vara så pigg på att göra mycket ;-) haha som man bäddar får man ligga ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar