torsdag 22 maj 2014

Glad över att jag bloggat :)

Hittade precis min gamla blogg :) Eller jag startade två bloggar, en här på blogspot och en på blogg.se. Ett tag bloggade jag på båda sidorna och skrev samma inlägg men till slut valde jag att blogga här då jag tyckte om denna sidan bättre. Nu gick jag in och kikade på blogg.se och hamnade rakt på de senaste inlägget jag skrev där, alltså i början på år 2013. Har ju samma inlägg här som där :) Men där gick det inte att ändra designen på bloggen, inte just nu när jag skulle testa. Men det gick att dela upp texetn i ett inlägg i alla fall vilket inte går här när man sitter vid dator. Men nu har jag skrivit så mycket här så jag vill inte ändra sida. Över ett år sedan jag slutade skriva på blogg.se och sedan dess har jag skrivit en massa inlägg ;) Ska kolla in appen för blogg.se också och se hur den är. Nej, snart slut för dagen :) Då ska det handlas och smidas planer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar