fredag 30 maj 2014

Natt!

Klockan blev visst lite mycket :/ Måste sova nu så vi kommer upp imorgon bitti. Vi har i alla fall haft en fin ledig dag :-)
Blev en sväng till Ikea i förmiddags :-)
Gick så bra så. Vi var ute i god tid så dom hade precis öppnat när vi kom, perfekt!
In och ta vad vi skulle ha och sen ut igen :-) Resten av dagen blev det trädgårdsmys, "rullebörsåkning" och en massa lek :-)

Tyvärr är det då torsdag igen och imorgon är det dags att lämna mina små gossar igen :'( Måste tyvärr jobba imorgon när det är klämdag. Pojkarna ska till dagis imorgon men det blir kort dag för dom då jag vet att deras pappa hämtar dom redan efter lunch! Skönt för dom! Kommer sakna mina gossar som en tok :-(

Till helgen vankas bröllop för mig och H!  Ska fixa det sista imorgon med min klädsel. Ska ha tag i ett par strumpbyxor eller stay-ups som det heter. Blir nog bra hoppas jag. Har aldrig varit på ett kyrkbröllop förr så det ska bli spännande! Ska filma lite också då min fina H är bestman och allt :-)

Nej nu blir det till att försöka sova lite!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar