torsdag 15 maj 2014

Torsdag....den jobbigaste dagen i veckan varannan vecka!

Torsdag är hemsk. I alla fall torsdagen då jag har barnen och ska lämna dom dagen efter :( Vi ska i alla fall ha vårt obligatoriska torsdagsmys ikväll <3 Tänkt smita iväg från jobbet lite tidigare idag så att jag hinner handla lite innan jag ska hämta dom små trollen på dagis! Ska bli mysigt!! Annars händer det inget speciellt idag. Jobbet är lugnt då det är lite att göra här idag. Tråkigt då tiden går långsamt! Imorgon är det fredag och jag får se om jag ska jobba in lite flex. Ska sedan susa upp till min H och kanske titta på hans match som han kanske ska spela. Skadade sig för någon vecka sen gjorde han så han har vilat sen dess. Nej, får se vad jag kan hitta här att göra! Finns säkert något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar