måndag 31 oktober 2016

Trött och och grått....

Trist väder idag. Måndag och ny vecka. I helgen ställde vi tillbaka klockan och nu blir det bara mörkare och mörkare om kvällarna. Jag har i vilket fall som haft en fin helg. Hittade en del presenter till Nubbi och jag tror han kommer att gilla det. I natt sov jag väldigt dåligt så jag känner mig trött idag. Får hoppas på bättre sömn i natt.


I veckan blir det ett nytt försök till 4- års kontroll med Gullen som vi hoppas kan bli av denna gången. Första gången ville han inte samarbeta alls och några gånger har det avbokats. Så vi hoppas att det kan gå vägen denna gången.


Nej, dags att packa ihop och köra hemåt. Påven är ju i stan idag och det ryktas om att det är svårt att ta sig fram. Lika bra att vara på den säkra sidan och köra hem i god tid så man hinner hämta barnen. Skriver mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar