torsdag 27 oktober 2016

Torsdag....

Idag är det dags för det första utvecklingssamtalet med Nubbi. Det ska bli så spännande. Ska bli kul att höra hur det går för honom, även om jag får höra en del ibland när jag lämnar och hämtar. Men oftast har lärarna gått hem redan när jag hämtar. Oftast är dom där på morgonen men då finns inte riktigt tiden till att prata.


Pojkarna ska till sin pappa idag så min helg blir utan barnen. Jag ska ge mig ut och leta present till Nubbi som fyller år nästa helg. Har lite tankar på vad jag ska köpa, men får se vad det blir och om jag hittar det jag har tänkt.


Ont i halsen har jag också fått. Var inte så längsedan jag hade det men Gullen blev förkyld i helgen som var, så det är inget konstigt alls att jag fått det. Nubbi är lite snuvig han också. Det är ju sådana tider nu tyvärr, inte mycket man kan göra åt det. Jag ska i alla fall vaccinera mig mot influensan detta året också. Jag har gjort det nu två år i rad och kommer även att göra det i år också.
Känns som att det kan vara bra då jag vet att dom gångerna jag fått det har jag legat däckad i en vecka, och det går inte nu när man har barn och är ensam med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar