tisdag 11 oktober 2016

Vilken natt....

Ja det kan man ju lugnt säga. Pojkarna sov oroligt i natt. Vaknade och väckte varandra. Jag hoppade mellan att sova på soffan och i sängen då båda pojkarna ville att jag skulle vara i närheten och Gullen fick för sig att han inte ville sova i sängen, därav soffan. Till slut blev det så att vi sov alla i sovrummet. Så jag har inte fått jättemånga timmars sömn i natt. Men barnens sömn var ju inte den bästa den heller så dom var trötta i morse. Trött var även jag i morse och vi försov oss, såklart. Men vi hann bli klara på en timme och det får jag väl säga var ganska bra tidsmässigt. Jaja, kan ju hoppas dom sover bättre i natt.


Annars händer det inte så mycket idag. Fick ett sms om att kläderna jag beställde till pojkarna har kommit så jag ska se om jag hinner hämta ut det idag. Behövs verkligen nu när det är kallare.


Nej, idag är jag trött så jag orkar inte skriva något mer. Trevlig tisdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar