fredag 14 oktober 2016

Bloggbyte och helgen....

Har kollat in en annan sida som man kan blogga på. Tycker den verkar bra och mina tankar går till att eventuellt byta till den portalen. Det som är tråkigt är ju att jag eventuellt då kanske tappar en del läsare. Inte för att jag har mängder med läsare, men ändå. Jag kan ju såklart länka till den nya bloggen på denna bloggen. Men ja, jag funderar lite så får jag se vart jag hamnar. Jag har ju bloggat här i över tre år och det är länge, en lång tid. Jag vill inte sluta blogga helt, så att lägga ner bloggandet är inget alternativ. Jag tycker det är kul att kunna gå tillbaka och läsa, sånt som jag inte ens minns ibland. Det är ju främst därför jag bloggar, för min egen skull.


Fredag idag. Barnen åkte till sin pappa igår. Jag var in om där igår kväll och lämnade medicin till Gullens mage och pratade lite. Dom är så fina mina pojkar.


Ikväll blir det middag med trevligt sällskap. Det ska ätas mat på ett helt nytt ställe. Eller det är i alla fall nytt för mig då jag aldrig har ätit där förr. Men det ska tydligen vara gott så det ska bli spännande att testa. Lördag sen blir det en tripp ut. Ska även hålla koll på Blocket och se om jag kan hitta en byrå till barnens rum. Vet ungefär vad jag tror kan passa där inne så jag håller utkik.


Söndag sen blir det frukost och tipsrunda med mamma och syster. Det ska bli mysigt. Vi har ju gått denna tipsrunda nu varje höst men för mig blir det första gången denna hösten.


Nej, nu ska jag börja här. Trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar