måndag 24 oktober 2016

Går som en dans....

Ja, min minsta lilla kille är bara så duktig alltså. I helgen har han både bajsat och kissat på pottan :) Riktigt duktig är han. Så nu har vi kört en del utan blöja när vi varit hemma. Så stolt är han och även jag är stolt över honom! Så i lördags blev det en tur till leksaksaffären där han fick välja en liten sak. Även Nubbi fick välja en liten sak såklart.


Vi har haft en fin helt. Fredagsmys i fredags med dom bästa pojkarna och i lördags blev det som sagt en tur till leksaksaffären. Vi handlade även mat till kvällen innan vi körde hem.


Söndagen bestod av besök av min mamma, syster och min systers pojkvän. En trevlig stund blev det med kaffe och kakor. Efter att dom hade åkt hem så tog jag och pojkarna en promenad ut och Gullen testade sin sparkcykel. När vi var ute regnade det inte och solen sken, men annars var det regnskurar under den tidigare delen av söndagen.


Lilla Gullen har blivit lite förkyld. Vaknade natten till söndagen och hostade och redan under lördagen började näsan att rinna. Men det verkar inte vara så farligt, än i alla fall. Får hoppas att det håller sig så.


Annars har vi utvecklingssamtal inplanerat på torsdag med Nubbi. Ska bli så spännande att höra hur det går. Jag har ju fått höra att det går väldigt bra men det ska ändå bli kul att få sitta ner och prata med lärarna.


Trevlig måndag och start på en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar