torsdag 13 oktober 2016

Gårdagen....

Igår var det då dags för Gullen läkarbesök. Det var en trevlig läkare och jag tror minsann att jag träffat honom tidigare när vi var där med Nubbi som liten. Kände igen namnet och sen när vi träffade honom igår så kände jag igen honom. Han undersökte Gullen och jag fick berätta om hans magproblem och att han haft medicin länge nu och att han fortfarande har problem med att bajsa. Efter en stunds samtal sa läkaren att vi skulle höja dosen av medicin och även försöka få bort blöjan. Vi ska börja med det och vi fick bokat en återbesökstid om några månader för att se hur det har gått.


Efter besöket där åkte vi hem och handlade. Vi hämtade även ut paketet med ytterkläder och handlade lite till pannkakorna som barnens mormor skulle göra. Efter det åkte vi hem och åt lite innan vi åkte och hämtade Nubbi i skolan. Vi hade köpt lite godis i affären när vi var och handlade jag och Gullen, så det åt dom sen när dom kom hem. Jag åkte sen till förskolan på föräldramöte. Det var skoj att se allt som dom gjort och höra hur dom jobbar nu i barngruppen när det ändrats sedan höstterminen började med större barngrupp osv. Allt hade gått bra där hemma och jag möttes av två glada pojkar.


Idag lämnade jag dom på dagis och skola och det är pappahelg så jag se inte mina pojkar förrän på söndag nu. Men det är så det är.


Nu ska jag fortsätta här. Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar