onsdag 12 oktober 2016

Läkarbesök och föräldramöte....

Om ca en timme ska jag åka hemåt och hämta Gullen. Vi ska nämligen in till läkare och kolla upp hans mage. Han har ju haft problem länge nu när han ska bajsa. Han får ju medicin för det men det går ändå trögt. Så nu har vi fått remiss till barnläkare så vi kan kolla upp det.


Efter läkarbesöket där ska vi åka och hämta ut paketet med kläderna som jag beställt till pojkarna. Sedan blir det lite handling. Barnens mormor kommer ikväll och ska passa pojkarna medans jag är på föräldramöte, och hon har lovat att göra pannkakor till barnen så jag tänkte handla lite till det så att hon slipper göra det innan hon kommer. Sen ska vi hämta Nubbi och sen hem för att möta mormor. Min syster skulle nog också komma en sväng, så det blir full rulle.


Som sagt, föräldramöte ikväll. Ska bli intressant att höra vad dom har att säga nu när det är ny avdelning med fler barn och större av allt typ.


Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar