fredag 2 september 2016

Fredag....

Fredagen är här och helgen inleds. Igår när jag inte hade några barn att hämta från dagis och skola så passade jag på att jobba över lite. Två timmar nästan blev det. Bra för flextiden. Efter det körde jag hem och packade lite leksaker och så, och körde bort och lämnade det till barnen. Vissa leksaker leker dom extra mycket med och det går mellan oss. Sen körde jag hem igen och precis när jag kommit hem så kom mitt fina besök. Tillsammans körde vi sen till Bauhaus där jag inhandlade saker till ett litet projekt. Har aldrig gjort detta förr så jag hoppas att det blir bra :)


Idag vaknade jag hyfsat utvilad och fick en fin start på morgonen. Började jobba lite tidigare idag när jag inte har barnen. Idag efter jobbet ska jag köra och lämna en bok på biblioteket som jag och barnen lånade under vår semester. Sen ska jag hem om och städa lite. Tänkte ta ett tag med dammsugaren och plocka undan lite. Inte för att det är jättestökigt men lite får jag ändå plocka, så blir det bra. Efter det tänkte jag träna lite. Tidsoptimist är jag och tror att jag ska hinna med allt. Men vi får se vad jag hinner.


I helgen väntar sen en utflykt. Vart det blir visar jag mer av sen.


Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar