onsdag 31 augusti 2016

Piggare....

I natt sov jag bättre. Troligen för att jag var så trött igår att jag inte hade något val. Jag nästan somnade sittandes i soffan igår så det var bara att masa sig i säng. Somnade fort och sov bra. Vaknade ganska pigg och nu känner jag mig utvilad. Eller ja, så utvilad som jag brukar känna mig i alla fall ;)


Onsdag idag. Idag kommer min mamma på besök efter jobbet. Ska bli trevligt. Imorgon blir det lite andra rutiner. Till helgen ska barnen till sin pappa. Han är ju föräldraledig varje fredag inför sin helg. Nu när Nubbi börjat skolan så måste han gå vilket innebär att Gullen är hemma ensam med sin pappa. Det är nytt. Det som även blir nytt nu är att istället för att jag hämtar barnen på dagis och skola på torsdagen och kör hem och att pappan hämtar hos mig, så kommer pappan hämta på dagis och skola torsdag eftermiddag. Så kommer det vara fram till i början av december då pappan ej ska vara ledig fredagar och då återgår allt till det som var förra året, att barnen är hos mig alltid förutom varannan helg fredag till söndag då dom är hos sin pappa.
Så nu hoppas vi på att detta ska gå bra och att det blir bra för barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar