torsdag 25 augusti 2016

Onsdag, men nu torsdag....

Dagarna flyger förbi. Onsdagen gick fort. Jobbet går bra men det kommer bli lite pusslande imorgon för att få ihop saker. Idag var jag dessutom jour och behövdes så dagen blev sönderhackad och jag fick springa fram och tillbaka. Men denna dagen gick den också.
Barnen var glada men trötta när jag hämtade dom idag. Mycket nytt för Nubbi och Gullen hade inte sovit middag idag på dagis, inte igår heller vilket förklarar varför han höll på att somna i bilen på väg hem igår. Dom somnade på två röda både igår och idag. Mina små hjärtan.

Torsdag imorgon, eller nu egentligen. Snart helg. Känns helt ok faktiskt.

Just det. Fick en fin present idag. En slags klocka som ska mäta kroppens olika funktioner. Har inte satt mig in i det än. Den måste laddas också. Väldigt fin är den i alla fall. Fin present, alldeles för fin för en vanlig onsdag egentligen. Men det är väl det som är hela grejen egentligen. Att kunna få och ge presenter oavsett om det är onsdag, lördag eller en högtidsdag. Tack!

Jag är trött. Väldigt trött nu. Så jag säger godnatt! Godnatt onsdag....och välkommen torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar