söndag 7 augusti 2016

Kärleken är en svår grej, och inte så lätt som man tror....

Jag har länge länge önskat den där stora kärleken. Sedan jag var liten faktiskt. Jag drömde om familjelivet. Det fick jag också, dock varade det inte lika länge som man hoppats på. Jag drömmer fortfarande om att hitta den där kärleken, där allt bara fungerar och stämmer. Men det är lättare sagt än gjort. Det fungerade inte denna gången. Och så blir det ju ibland. Under tiden man träffar någon lär man känna personen ifråga och får då se alla sidor hos varandra. Ibland fungerar det, ibland inte. Jag valde att inte fortsätta denna gången. Beslutet var mitt. Det är inget kul när det blir så, men samtidigt kan man inte styra över hur man känner. Jag velade och det är inte bra för någon.
Det blev som det blev.

Nu är klockan mycket och jag ska gå och lägga mig. Imorgon beger vi oss mot djurparken, jag och mina pojkar, tillsammans med min familj. Det ser vi fram emot!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar