måndag 15 augusti 2016

Sista semesterveckan....

Den inleds idag. Känns helt ok faktiskt. Denna veckan händer det lite saker. Idag ska vi hälsa på i skolan där Nubbi ska börja. Vi har ju varit där redan några gånger med Nubbi men idag är det öppet för alla föräldrar och barn. Pojkarna är ju hos sin pappa sista veckan nu så vi ska mötas vid skolan när det är dags idag. Så jag får pussa och krama på mina gossar lite :)

Imorgon ska jag träffa en kompis. Min äldsta vän faktiskt. Vi har inte träffats på länge men imorgon är det dags. Det blir en massa snack och pizza :)

Onsdag ska jag och min mamma ut på shoppingrunda. Vad vi ska shoppa får ni se sen. Kanske blir det en bild här på bloggen på resultatet.

Torsdag är väl den dagen som är helt oplanerad än.

Fredag är en stor dag. Då börjar Nubbi skolan :) Hans första skoldag! Det är stort! Då ska vi vara med. Det kommer bli så spännande och det kommer bli så bra för Nubbi.

På lördag sen blir det en tur till Ullared med min syster och min mamma. Jag ska inte handla något speciellt utan följer mest med som sällskap. Men det ska bli kul att få umgås med min syster och mamma :)

På söndag sen kommer mina pojkar hem efter två veckors semester med sin pappa. Jag saknar dom msssor nu. Men denna sista veckan ska jag passa på att ladda batterierna ordentligt innan vardagen drar igång nästa måndag. Då är det tillbaka till jobb, skola och dagis. Skola är ett nytt inslag nu i vår vardag. Kan inte förstå att jag har ett barn som går i skolan! Helt otroligt men så spännande! Men vardagen är ändå lite efterlängtad. Rutiner och vardagsbestyr.

Trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar