tisdag 30 augusti 2016

Dålig sömn....

Usch vad jag sover dåligt om nätterna nu. I natt somnade jag inte förrän kl. 03 ca. Eller det är det senaste jag kommer ihåg från att ha tittat på klockan. I förgår somnade jag runt ca 02.30. Förstår inte varför jag somnar så sent. Jag ligger inte och tänker på en massa. Men jag vet att i förgår kom jag på en del saker som jag ville ha gjort innan jag somnade som jag hade glömt. Men i natt vet jag inte vad det var. Jag har ju haft sådana perioder förr så jag hoppas att det vänder snart.


Annars händer det inte så mycket. Dagarna går enligt sina rutiner. Skolan går bra för Nubbi men han är ganska trött när jag hämtar honom. Gullen har det bra men det är lite till och från när man frågar honom. Ska låta denna veckan gå så får vi se hur det är i slutet av veckan. Annars får jag ta och prata med personalen. Vill ändå ge det lite tid då det bara är andra veckan efter vår semester och det kan bero på att det är mycket nytt.


Nej, nu är rasten slut så jag ska jobba igen här. Trevlig tisdag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar