söndag 11 september 2016

Fantastiska helg....

Igår hade vi besök av min fina familj. Jag lagade mat som jag bjöd på. Fläskfilé med en god sås till, och till det serverade jag ris och lite grönsaker till. Det blev uppskattat och nästan allt blev uppätet. Tack till min kollega för tipset på maträtten. Till efterrätt blev det glass med chokladsås och kaffe. Så härligt när vi ses alla tillsammans❤️ Vi var alla överens om att detta ska vi göra oftare!

Idag har vi varit en vända till skogen, jag och pojkarna. Vi plockade pinnar som Gullen ska ha till en drake han ska göra🙂 Sen kom min mamma med en fågelbur som jag hittat på blocket. Den fanns i byn där min mamma bor, så hon hämtade den idag. Perfekt då den vi har nu är trasig. Den jag nu köpt har även en utdragbar botten vilket underlättar städningen massor. Toppen!

Nu väntar jag bara på att köttbullarna ska bli klara, så att vi kan äta.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar