söndag 4 september 2016

Helgen....


Sitter hemma i soffan nu. Allt är som vanligt igen. Barnen är hemma och sover i sina sängar. Katten ligger och tvättar sig i stolen som numera är hennes. Tvätten ska strax hängas. Jag är inte jättetrött, men ändå trött på något konstigt sätt. Som sagt, vardagen är här. Absolut fin på sitt sätt och jag skulle aldrig vilja vara utan den. Imorgon börjar en ny vecka, full fart. Och så rullar det på....livet.

Men jag tänker ändå tillbaka på helgen som nu gått. Den har varit fantastiskt, helt underbar. Fin natur, promenad ner till havet, mycket prat, god mat och gott att dricka, promenad i mörkret, bubbelbad mitt i natten under bar himmel och en supergod frukost i morse. Jag har blivit så bortskämd, och jag har verkligen njutit av det, varenda minut. Ibland är det fint att komma bort från vardagen. Få byta miljö och bara vara. Tack fina du för en fantastisk helg❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar