tisdag 20 september 2016

Nattskrik....

Precis när jag gått och lagt mig så vaknar Gullen. Jag går in till honom och möts av en allmänt arg och sur liten pojke. Frågar honom vad det är och om det hänt något. Men han bara skriker och säger att jag är dum?! Sen vill han ha ny blöja och det får han. Och inget täcke ska han ha heller. Så jag frågar om jag ska lägga bort det och då skriker han bara. Lägger ner det på golvet, och då är det också fel och han skriker ännu mer. Till slut bär jag ut honom och han skriker hela tiden. Då vill han snyta sig. Så jag hämtar papper och torkar hans näsa. Då är det också fel. Han ska torka näsan själv, så jag ger honom pappret men det vill han inte heller helt plötsligt. Smått irriterad börjar jag bli och tar pappret och torkar hans näsa. Han skriker bara. Och med skriker menar jag verkligen gallskriker!!! Går in i sovrummet igen för att lägga honom men då ska han inte sova där. Och skriker ännu mer. Då ska han inte sova utan sitter upp och bara skriker. Åter igen bär jag ut honom ur sovrummet då han väcker Nubbi. Det slutade med att han sov på soffan med mig. End of story!


Jag älskar dom över allt annat, men ibland blir det maxat av tålamodet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar