torsdag 9 juni 2016

Torsdag....

Usch, vet inte vad jag ska skriva ju nu. Händer inte så mycket. Idag ska i alla fall pojkarna åka till sin pappa och jag blir ensam. Vet inte vad jag ska göra riktigt. Blir väl till att sysselsätta sig på något vis.
Jag ska i alla fall köpa poleringskit till mina framlyktor på bilen. Det måste jag fixa innan ombesiktningen. Tänkte försöka fixa med det i helgen så att min kära bror inte behöver göra allt på min bil ;) I alla fall det jag kan, kan jag ju försöka göra.
Annars är helgen oplanerad. Ganska skönt faktiskt. Ska bära ner lite från balkongen tänkte jag så att jag får fritt där. Har satt ut en påse med saker som ska ner i källaren men inte blivit färdig att göra det än. Som tur är, är det saker som tål att stå ute och det har inte stått där så länge så. Ska även ge mig ut och kolla lite presenter till min minsta gosse som fyller år snart. Får se om jag kan hitta något som han har önskat sig :)


Nej, nu ska jag fortsätta här. Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar