fredag 17 juni 2016

Helg....

Har inte så mycket att skriva idag känner jag. Det är fredag och helgen väntar. Helg med mina barn. Blir antagligen lite besök i helgen, eller var vi nu ska träffas. Det har vi inte bestämt helt än. Min mamma ska vi träffa i alla fall. Min lillebror skulle ta sig en titt på min bil också. Ja, vi har inte så mycket planerat. Ska bli skönt med helg i alla fall.


En sak är att jag kommit igång med min kost nu. Magen är bättre och inte lika uppsvullen känns det som. Jag känner mig faktiskt piggare och mer alert på något sätt. Känns otroligt skönt. Det enda som krävdes var några små förändringar i kosten, som jag gjort förr. Jag gör det som känns bäst och det jag mår bäst av. Kommer inte följa några dieter eller så för det fungerar inte på mig. Har testat diverse olika kostprogram och viktklubbar förr men inget som jag fortsatt med. Då är det inte lönt. Men nu så, är jag på rätt bana igen. För att må bättre helt enkelt.


Nu får jag önska er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar