fredag 10 juni 2016

Feber....

Min lilla gosse. När jag hämtade barnen igår var Gullen väldigt snorig. Men ändå glad. Han var hes och hostade lite redan i helgen som gick men ändå pigg och glad. Ville inte äta så mycket men han åt ändå lite och drack. Ingen förkylning alls mer än hostan då sen nu i veckan. Han gick som vanligt till dagis tisdag, onsdag och torsdag och har varit pigg och glad alla dagar. I onsdags sa till och med en fröken att Gullen hade varit extra glad hela den dagen. Snoret kom inte förrän i tisdags lite men det var inte mycket, blev lite mer i onsdags. Men igår när jag hämtade dom var han väldigt snorig men ändå glad och så. Vi kom hem och vi åt och pappan hämtade. Gullen var ju lite trött men han hade vaknat vid 04-tiden i torsdags morse och inte sovit så bra resten av natten/morgonen där men vaknade ändå pigg. Men inte varm alls eller så igår när vi kom hem efter dagis. Igår kväll när jag satt mig ner i soffan fick jag ett sms av pappan med frågan om jag hade Alvedon hemma då Gullen hade 40 graders feber :( Han hade somnat och när pappan sen känt på honom var han stekhet. Jag hade en hel flaska hemma så jag körde bort och lämnade den. Idag har han tydligen ingen feber så vi får hoppas att febern håller sig borta nu så att han får en frisk helg med sin pappa och bror!


Fredag idag. Imorgon ska jag, mamma och syster åka och hälsa på mormor. Var ett tag sen jag var där nu så det ska bli kul :) Sen ska vi hem till min syster och fika efteråt. Annars inget planerat. Jag ska köpa saker till bilen så att jag kan fixa lyktorna.


Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar