torsdag 23 juni 2016

Midsommar....

Imorgon är det midsommarafton. Det ska bli trevligt. Jag har barnen tills imorgon då det är min midsommar detta året. Men dom åker till sin pappa imorgon efter att vi har ätit lite och så. Vi har bjudit hem min mamma och mina syskon med respektive. Vi kommer dela upp det lite så att vi köper lite var och tar med oss. Ska handla det idag efter jobbet tänkte jag så har jag det gjort. Vi ska börja redan runt 12-tiden imorgon så det finns ingen tid att åka och handla imorgon. Förmiddagen kommer att spenderas till att städa lite och fixa.


På lördagen sen ska jag iväg på raodtrip är det tänkt. Var det bär av är inte riktigt bestämt än men det finns en hel del ställen som hade varit mysiga att besöka och se.


Tid för ombesiktning bokad på måndag så under helgen ska min bror svetsa fast fästet till avgasröret. Lyktorna har vi polerat två gånger nu så jag hoppas det går igenom. Inte helt perfekt blev det men det kanske man inte kan förvänta sig när lyktorna är tio år gamla. Men jag hoppas att den går igenom i alla fall.


Har inte så mycket mer att skriva just nu, så jag får önska er alla en trevlig midsommar och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar