måndag 13 juni 2016

Helgen....

Vilken helg det blev. Lördagen spenderades med mamma och syster. Vi besökte mormor där vi fikade och pratade. Sen åkte vi hem till min syster och fikade lite till :) haha. Sen lastade vi in ett bord i min bil som skulle med hem till mamma som min bror skulle ha. Sen körde jag hem mamma där vi lastade av bordet och mötte upp min bror. Jag åkte hemifrån 11.45 ca och var inte hemma förrän vid 20.15. Handlade lite också på vägen hem. Det var inte tänkt att det skulle bli en hel dag borta, men så blev det. Men det var mysigt.


Söndagen spenderade jag med att polera mina framlyktor på bilen med tandborte och tandkräm ;) Min bror sa till mig i lördags att det kunde hjälpa, så jag testade det. Låter kanske konstigt, men det fungerade faktiskt helt ok. Dock blev det inte helt bra så jag körde sen iväg och köpte poleringskit på Biltema. Sen körde jag till Nova i Lund och köpte byxor till Nubbi då han sliter sönder sina byxor väldigt fort. Jag gick där och tittade lite innan jag körde vidare på spontanfika hos en vän som precis var hemkommen från en jobbresa och lämpligt nog så var jag i närheten. Det blev en väldigt trevlig fika :) Efter några timmar där så körde jag hem och handlade lite och åt innan mina små pojkar kom hem igen. Gullen hade ju haft feber i torsdags kväll och natt och även lite i lördags kväll, men annars hade det inte varit något.


Idag måndag, jobb och dagis. Full fart och ny vecka. Så jag får passa på att önska en trevlig måndag och start på en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar