måndag 28 april 2014

Underbar helg!

Vilken helg vi har haft! Så härligt! Sol och värme :) Glada barn och kramiga har dom också varit :) Karlslundsparken i lördags, och trädgårdshäng och grillning igår :) Helt underbart! Nöjda och glada barn <3 <3 Nu är man åter på jobbet och tänker tillbaka på denna helg, det får mig att tycka att det är ok att jobba idag ;) Men det blir en kort vecka denna veckan också. Jobb och dagis måndag, tisdag och onsdag. Sen är vi lediga torsdag och fredag! Ska bli skönt! Barnen är förkylda igen?! Jag vet knappt om den senaste förkylningen gått över eller om det är en ny då det går i ett med dessa förkylningar :( Nubbi har bara lite genomskinligt som kommer från näsan så jag tror det är sluttampen på förkylningen. Men Gullen har fått rikigt rälig hosta och massor med snor igen :( Han var bättre förra veckan i alla fall så det är väl en ny omgång nu :( Allergi?! Jag har blivit bättre i min förkylning men hostar än och är lite täppt i näsan. Det skulle dock kunna vara allergi. Det känns som pojkarna aldrig får vara friska :( Kan nästan börja gråta när jag tänker på det. Inget kul när dom vaknar om natten och är ledsna och man inte kan trösta dom hur man än försöker :/ Inatt hostade Gullen en del och somnade enbart om när han fick ligga med huvudet på mig. Hoppas verkligen detta går över snart! Tycker så synd om dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar