tisdag 29 april 2014

Snart ledigt!

Ska bli så skönt med lite ledigt igen. Vädret ska dock bli sämre sägs det :/ Hoppas på lite sol i alla fall. Jag har börjat se över min vardag lite vad gäller utgifter osv. Att vara ensam och endast ha en inkomst till hushållet är inte det lättaste. Snart går jag upp till heltid under sommaren och det kommer inte göra så väldigt stor skillnad på min inkomst. Allt kostar idag och det mesta är dyrt :/ Försöker hitta annat boende då lite mer än halva inkomsten drages till hyran :/ Sjukt egentligen! Vi klarar oss, men det är inget extra direkt. Det är väl inget man egentligen "behöver" ha. Men man vill ju ändå slippa oroa sig! Pratade med mamma igår och fick lite tips osv. Ska fundera över alternativen jag har kommit fram till och göra lite ändringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar