fredag 25 april 2014

Fredag i kassan!

Det är så långtråkigt i kassan/receptionen på fredagar. Lite patienter och lite att göra. Som tur är så sitter man inte i kassan varje fredag. Har precis varit uppe på mitt rum och hämtat lite annat pappersarbete som jag kan göra nu istället! Vädret ser dock lovande ut och det är härligt! Synd bara att man måste sitta inomhus hela dagen :/ Barnen är garanterat ute på dagis i detta vädret och det är huvudsaken att dom får njuta av det vackra vädret i alla fall :) Efter jobbet ska jag åka och hämta mina små gossar!! Längtar!! Saknat dom massor denna veckan utan dom! Ska ta ledigt den 2 maj så vi får en extra mysdag tillsammans nästa vecka :) I helgen hoppas jag på att få upp den där rullgardinen! Jag är ju verkligen inte så händig och vill inte göra fel för då blir det bara problem sen när man ska få rätt på det! Annars har vi inget planerat. Är vädret fint blir det nog en del utevistelse hoppas jag! Men något hittar vi nog på :) Funderar på att åka till Karlslundsparken i Landskrona i helgen :) Var där ett par gånger förra sommaren. Det gillade barnen. Gullen var då så liten och kunde inte gå så hade nog varit kul för honom att komma dit nu när det är full fart på honom ;) Han gillade djuren som var där då och nu är han tokig i djur så det hade nog gått hem :) Och Nubbi vet jag gillade rutschkanorna där och slingorna inne i alla träden ;) Så så får det nog bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar