torsdag 3 april 2014

Torsdagsångest igen då :-(

Precis nattat gossarna. Sista kvällen ikväll innan det dröjer en vecka tills vi ses igen. Veckorna går så himla fort. Får dock träffa dom en stund imorgon kväll när jag ska hämta lamineringsmaskinen. Ska fixa med lite fler PECS- bilder i helgen till Nubbi. Det fungerar toppen för Nubbi på dagis med dessa bilder :-) Idag hade han hämtat bilden för byta blöja när han hade bajsat! Och det var något han ville ha i lekhallen så hämtade han bilden på den specifika saken :-) Riktigt duktig är han! Det måste vara skönt för honom när han märker att vi förstår honom och kan ge honom det han vill! Enorm lättnad för oss också!

Imorgon blir det vårdcentralen. Har nog fått urinvägsinfektion :/ Och inatt vaknade Gullen hela tiden och grät. Jag berättade det för personalen på Gullens avdelning i morse när jag lämnade honom och sa att dom skulle ringa om det var något. Och idag ringde dom från dagis då och sa att han bara sovit middag en liten stund och sen vaknat och varit ledsen. Började fundera på om det kan vara öronen som spökar. Fast Nubbi är förkyld och jag har ont i halsen så det kan säkert vara det han också fått. Han har i alla fall fått förkylningen för han är lika snorig som Nubbi nu :-( Men i alla fall så ska jag ringa vårdcentralen imorgon bitti och boka tid för att kolla upp om det är urinvägsinfektion jag har och även försöka få tagit en titt på Gullen och hans öron. Gillar inte alls vårdcentralen här efter det som hände med Nubbi men vi har inte listat om oss än så det får gå för denna gången.

Jaja. Nu sover gossarna gott och jag ska röja upp här hemma och sen ta en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar