tisdag 1 april 2014

Härligt med glömska!

I morse gick vi upp som vanligt. Pojkarna har varit lite trötta på morgonen nu sen tidsomställningen i helgen. Svårt att komma upp på morgonen ;) Men det gör inte så mycket. Det är mer om dom vill äta lite frukost innan vi åker till dagis. Men dom äter frukost på dagis vid 8.00 så det är ingen större fara. Och oftast brukar dom inte vara så sugna på frukost direkt när dom vaknar, vilket gör att frukost på dagis passar perfekt! Sen hinner jag göra mig i ordning själv innan dom vaknar, och lägga fram kläder till dom osv. Idag när jag lämnat barnen på dagis och skulle köra vidare till jobbet kom jag på att det är ny månad och alltså behöver jag byta parkeringsbiljett. Och den som gäller för april månad låg kvar där hemma såklart :/ Jag tänker inte betala parkering för en hel dag på över 100 kr när jag har betalt ett parkeringskort för en hel månad på 380 kr!! Så det blev till att vända hem igen och hämta kortet! Jaja, så är det ibland! Nu är jag på jobbet i alla fall. Skulle egentligen suttit i kassan idag men vi var redan tre där så jag gick upp till mitt eget rum. Inte mig emot ;) Kaffet på skrivbordet bredvid mig, dags att böja jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar