torsdag 17 april 2014

Skäralid!

Vilken härlig dag vi har haft idag :-) Vi åkte till Skäralid där vi såg svanar och Gullen matade dom med sitt kex :-) Han ville tvunget stå vid vattenkanten så han kunde kasta i vattnet, annars nådde han inte. Svanarna kom väldigt nära och jag fick lyfta bak Gullen emellanåt då jag tyckte det blev lite väl nära ;-) Nubbi tyckte bilar och snutte skulle ta sig ett dopp och kastade i två bilar och snutte i vattnet. I efter det en gång, alltså av med skor och strumpor ;-) Sen körde han en repris på händelsen så det var till att gå i igen ;-) Kallt var det ;-) Den ena svanen var väldigt intresserad av snutten som flöt i vattnet ;-)

Vi tog även en sväng ut på bryggan och kollade på vattnet som forsade från sjön i någon form av sluss, kanske det heter?! Vi klättrade också lite på berget vid sidan av bryggan :-) En helt underbar dag ♥ ♥

På vägen hem blev det Mc Donalds och sen fick gossarna sina påskägg när vi kom hem! Jag har dom inte mer sen i påsk detta året, då dom åker till sin pappa imorgon så dom fick sina påskägg av mig idag :-) Härlig semesterdag med mina barn har det varit ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar