fredag 2 oktober 2015

Helg!

Äntligen är det helg. Fast veckan har varit bra och gått fort så ska det verkligen bli skönt med helg. Barnen ska till sin pappa så det blir tomt och trist hemma såklart. Men jag ska passa på att röja igenom lägenheten tänkte jag. Behövs. Jag ska även bära ner några kartonger i källaren. Är mycket som jag vill få gjort men tiden räcker inte till allt. Jag ska inte bara göra alla måsten utan jag ska även passa på att vila och ta det lugnt. Det behövs det också!

Igår var det öppet hus på pojkarnas dagis. Både jag och barnens pappa var där. Det tyckte pojkarna om. Dom visade en massa och det bjöds på kaka som barnen hade bakat. Vi var sist kvar av alla :)
Det är kul att komma dit och hälsa på och bara vara med barnen lite. Dagis är ju det stället där dom spenderar mycket tid i veckorna, så det är verkligen intressant att få se hur dom har det!

Idag är det fredag. Skönt. Fredagen är en bra dag. Man vet att veckan är slut och har helgen framför sig :) Nej, nu blir det jobb igen!

Trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar