torsdag 15 oktober 2015

Trött.....

Jag är så trött just nu. Ska nog ta mig till apoteket för att skaffa mig lite vitaminer. Äter inget sånt extra. Dricker dåligt med vatten gör jag också. Träning blir det lite av nu också. Inte så konstigt att man är trött då kanske. Får ta tag i det!


Igår gick jag och la mig lite tidigare än jag brukar och det kändes i morse att de hjälpt lite. Jag vaknade innan klockan ringde till och med. Men det är en tråkig årstid nu av den anledningen att det börjar bli mörkt när vi stiger upp på morgonen. Om bara ett kort tag är det halvt mörkt när vi kommer hem från jobb och dagis också :/ Huuuu :(


Händer inte så mycket nu i veckan. Imorgon är det fredag och barnen ska till sin pappa. Dock kommer dom hem tidigare på söndagen då pappan ska på tjänsteresa. Jag ska försöka vila i helgen och bara ta det lugnt. Fixa lite där hemma med småsaker osv.


Nej, nu blir de jobb igen! Trevlig torsdag i det härliga vädret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar