fredag 16 oktober 2015

Helg!

Denna veckan har gått långsammare än andra veckor. Men nu är det äntligen helg! Barnen ska förvisso till sin pappa men jag tycker ändå det ska bli skönt med helg. Som vanligt kommer helgen att gå fort så det gäller att passa på att njuta. I helgen har jag inte så mycket planerat. Ska bara ta det lugnt.
Funderar på att ta en riktig myskväll ikväll. Äta något och bara kolla på en film. Lite vin kanske?! Jag dricker nästan aldrig något med alkohol i längre. Det tycker säkert en del är lite udda, men jag har inget som helst behov av det eller känner att jag får ut något av det. Ett glas vin kan jag visst ta, men varför liksom?! Haha, ja jag är väl lite udda. Då dricker jag hellre en god alkoholfri cider eller faktiskt bubbelvatten med någon god smak i :) Sen räcker det med ett glas vin för att min migränhuvudvärk ska dra igång, och det är det inte värt! Inte alltid dock, men tillräckligt ofta för att det inte ska vara värt det!

Nej. Med det sagt så önskar jag alla en trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar