tisdag 30 december 2014

Sista dagen innan två dagars ledigt igen!!

Imorgon är det nyårsafton. Kan inte förstå att det är nyår nu igen. Tyckte inte det var så längesen som vi var hos mamma och firade, jag och barnen. Men det är ett år sedan uppenbarligen!
Detta året är jag ju utan barnen. Jag har att göra. Ska försöka komma iordning i lägenheten mer. Ska försöka få upp lite tavlor och lampor.


Igår var jag på IKEA och skulle kolla på förvaring till barnens rum. Behöver få upp saker från golvet. Jag hade sedan innan kollat in deras serie Trofast, en sats man kan kombinera lite hur man själv vill.
Men väl på IKEA med Trofast-serien framför mig kom jag att tänka på att det finns kanske något på Blocket i samma stil till ett billigare pris. Och mycket riktigt. Hittade komplett med backar i och allt. Den fanns i Malmö och dom var hemma som sålde den så det var bara till att styra bilen dit och hämta den :) Ibland ska man ha tur :)
Blev en del köp på IKEA ändå ;) Svårt att komma ifrån IKEA utan att köpa något. Jag hade dessutom presentkort där som jag fått nu i julklapp så :) Kul att köpa lite nytt till vårt nya hem :)


Ikväll blir det fix i lägenheten. Ska inte jobba över så värst mycket idag. Måste hem och ordna till i hemmet. Nu kan jag ju lägga all fokus på detta hemmet när man släppt det gamla, vilket är så skönt!!


Nej, lite jobb till då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar