onsdag 3 december 2014

Nycklarna hämtade!!

Japp, nu är nycklarna till lägenheten hämtade och papper är skrivna osv. Så NU.....är det bara till att flytta in. Eller inte ;) Jo men nu ska det ju packas och allt med det. Jag har ju rensat och packat lite men långt ifrån allt. Har frågat om "flytthjälp" till nästa helg och det verkar kunna bli av. Har dom bästa syskonen i världen <3 p="">Jag har ju barnen till helgen och hela nästa vecka så det blir lite svårt att packa och greja då. Eller ja, packa kan jag ju göra såklart, men flytta saker blir svårare. Sen har man ju allt det vardagliga som ska göras samtidigt, med jobb och dagis osv. Men det löser sig. Ska fixa lite idag och imorgon och sen tänkte jag ta med barnen till lägenheten i helgen så att dom får se hur det ser ut :)


Annars har jag veckan efter och flytta på. Det stora flyttlasset går nästa helg då, och då tar vi ju även med annat som går att ta med såklart, om jag nu inte hinner med så mycket innan.
Ska bli spännande detta. Det kommer nog gå bra. Men det blir ju alltid lite oroligt innan man vet att allt går som det ska liksom.


Nej, nu blir det jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar