måndag 29 december 2014

Äntligen fri!!

Från den där jäkla lägenheten!!!! Shit vad skönt! Lämnade över nycklarna igår, och jag önskar dom lycka till! Är inte ett dugg avundsjuk ska jag säga.
Nu kan jag fokusera på vårt nya hem och göra det helt klart. Har kommit ganska bra i ordning redan får jag säga. Nu fattas det mest lite tavlor på väggarna. Jo, och sen måste jag fixa mer förvaring till barnens rum. Det måste organiseras på ett bra och funktionellt sätt. Så det blir nog en tripp till IKEA inom det snaraste. Och då passar det ypperligt med det presentkort jag fick på IKEA i julklapp :)
Skulle ju åkt till IKEA i helgen men det blev inte av. Tiden räckte inte till riktigt. Men jag får ta det nu i veckan.


Annars då. Jag är tillbaka på jobbet nu. Nu blir det inte mer ledigt för mig mer än de röda dagarna som väntar framöver. Men det är ok. Gillar mitt jobb så :)


Vintern kom med full kraft. Julafton regnade det ju och när vi vaknade på juldagen hos mamma snöade det. Men då var det inte så kallt. Fast under dagen frös det på och blev snorkallt och så har det förblivit! Termometern visade -12 grader i morse :O Usch, gillar det inte.


Snart nyår också. Inga direkta planer än. Får se vad som händer :) Jag har ju inte barnen detta året så känns inte så viktigt. Men något blir det nog :)


Nej, nu blir det jobb igen.


God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar