måndag 22 december 2014

Släpp jäkla förkylning!!

Och jag som satt och sa bara för någon vecka sedan att det var längesedan jag var riktigt förkyld!
Det får jag äta upp nu :/ Barnen är förkylda dom också men börjar bli bättre. Jag är mitt uppe i mitt. Smakar ingenting och snyter mig hur mycket som helst, tar aldrig slut! Jaja, huvudsaken är att jag kan smaka maten på julafton, så är jag nöjd :) Och jag har några dagar till på mig att friskna till så.


Det märks att det är julvecka och många är lediga. Gatan som normalt sätt är full med bilar vid dagis, var i morse tom när jag skulle lämna barnen! Det var väldigt lite barn på dagis idag. Men det kan samtidigt vara lite skönt för barnen också. Samma sak är det här på jobbet, lite folk och vi är inte många som jobbar nu. Jag ska jobba idag sen blir det hemma resten av veckan. Får massor av tid med barnen, då det är min tur att ha dom denna julaftonen. Så det blir julmys :)


Till helgen då ska det städas i den gamla lägenheten. Ska bli så otroligt skönt att bli av med den!
Känns inte som man riktigt kan koppla av förrän man är av med den! Men snart så!


Nej, nu börjar jag bli hungrig här. En timme kvar till lunch :/ Får se om jag äter lite tidigare idag. Jobbar inte hela dagen heller så.


Trevlig måndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar