torsdag 4 december 2014

Stress!!!!

Känner en sån stress nu över flytten. Barnen kommer imorgon och det ska ju såklart bli hur mysigt som helst eftersom jag saknat dom massor!! Men det kommer inte bli något flyttande av saker alls denna veckan då det inte är det bästa att flytta med barnen med. Sen nästa vecka är det ju jobb och dagis och det finns liksom inte tid till något annat då. Jag får helt enkelt ta det stora flyttlasset nästa helg och nu denna veckan som kommer får jag packa när jag har barnen. Sen kommer jag nog ta ledigt någon dag veckan därpå för att hinna komma iordning innan jul! Detta kommer bli bra, det är bara så typiskt mig att oroa mig! Jag i ett nötskal liksom ;)


Nej, nu är snart arbetsdagen slut och idag ska jag inte jobba över för en gångs skull. Har jobbat in rätt mycket flex nu och jag måste till apoteket idag innan dom stänger. Sen ska jag faktiskt iväg och köpa de sista julklapparna för det kommer jag inte ha tid med sen. Sen får det bli handling efter jobbet imorgon innan jag hämtar barnen som är hos sin pappa. Det går ju magsjuka på dagis nu. Fick ett mail från Gullens avdelning igår att flera barn hade kräkt. Senast igår var det ett barn som kräkt på avdelningen. Så barnen har varit hemma med sin pappa. Hoppas bara att dom inte hunnit bli smittade!


Nej, nu ska jag börja avsluta här. Sen ska jag köra hem och in på apoteket. Under tiden ska jag fundera på vad jag ska köpa till alla i julklapp, vilket jag inte har en susning om?!


Trevlig torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar