lördag 13 december 2014

Lördag, Lucia och på bättringsväg hoppas vi!

Fortfarande inget mer kräk. Och båda barnen är pigga och glada. Nubbis mage är fortfarande lite ostadig med lite diarré men det tar ett tag innan allt stabiliserar sig. Hoppas det håller sig nu och vi slipper skiten!

Flytten...ja, den går åt helvete. Barnens pappa ligger sjuk än så barnen är hos mig. Fick avboka släpet som jag bokat tills imorgon. Har ingen möjlighet att lämna barnen till någon då de som finns att välja på skulle hjälpt till med flytten. Och flytta med barnen gör jag inte då dom inte ska behöva dras med på det en hel dag. Fint detta. Två av mina syskon kommer imorgon dock och tillsammans ska vi köra ett par vändor till nya lägenheten med så mycket smått det bara går. Sen får väl det stora lösa sig i veckan någon kväll. Vet fan snart inte längre.

Nej, nu sover barnen så nu ska jag röja här hemma i vanlig ordning innan det blir soffan och kanske någon film!

Trevlig lördag och Lucia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar