tisdag 31 maj 2016

Vilken helg det har varit. Fredags kväll spenderades med en vän. Lördagen sen så blev det bowling och middag med familjen. Det var riktigt skoj och vi hade en väldigt trevlig och lyckad eftermiddag/kväll :) Söndagen blev det lite handling och så. Inte mycket mer. Jo, jag köpte nya konsoler till balkonglådorna som passade så nu sitter dom äntligen uppe!! Så skönt. Annars städade jag lite och fixade innan barnen kom hem igen.


Igår gick vi in i ännu en ny vecka. Det var en riktigt seg dag på jobbet igår då det inte hände mycket i kassan/receptionen som jag satt i. Jag gick lite tidigare igår då vi skulle besöka Nubbis klass som han ska börja i till hösten. Alla barnen välkomnade honom så fint och hälsade på honom. Nubbi hälsade tillbaka och det gick bra. Så kul att se. Efter besöket så gick vi och hämtade lillebror och åkte hem. Det märks att värmen tar på deras krafter, för det är en hel del bråk och gråt. Men det är ju inte så konstigt.


Annars händer det inte så mycket i veckan för övrigt. Jobb och dagis och hem. På fredag får vi besök och då ska vi laga mat. Gullen ville hjälpa till och när jag frågade vad vi skulle bjuda på så kom han med förslag :) Och jag föreslog efterrätten som jag vet att dom gillar och det nappade han på direkt att han ville hjälpa till att göra, så det blir det :) Fast sen när han väl fått reda på efterrätten så var det inte så spännande med maten som vi skulle laga utan då tyckte han att vi enbart kunde göra efterrätten ;) Han är rolig han min minsta pojke :) Nubbi vet jag älskar den efterrätten som vi ska göra så det går hem där med ;) Hoppas bara gästen gillar det också men det tror jag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar