måndag 16 maj 2016

Skolbesök.

Spännande. Idag ska jag och barnens pappa på besöka skolan som  Nubbi ska gå i till hösten :) Ska bli kul att se. Vi ska där boka en tid när Nubbi ska få följa med och hälsa på också. Men just idag så ska han på avslutning hemma hos en av fröknarna och hennes gård. Det är alla de barn på avdelningen som ska sluta nu till sommaren för att börja skolan till hösten, som ska med dit. Det blir busstur dit, och väl där ska dom få åka traktor och grilla korv :) Hoppas regnet håller sig borta bara.
Jag och Gullen ska ha lite tid bara han och jag medans Nubbi är iväg. Gullen verkar se fram emot det för han har pratat om det och berättade det för fröken idag när jag lämnade på dagis :) Vi ska äta lite och sen har Gullen bestämt att vi ska till en lekplats :)


Helgen som gått var lugn. Jag spenderade lördagen med mamma och gjorde lite ärenden. Vi handlade lite och sen åt vi mat ute. Det var väldigt trevligt. På söndagen fixade jag med blomsterlådorna på balkongen och fick dom på plats. Blev ett tag med dammsugaren också. Efter det åkte jag hem till mamma där även min bror med sambo och bebis var :) Så det blev bebisgos för fullt :) Vi hjälpte mamma att flytta lite möbler. Min yngsta lillebror var också där en vända. Sen åkte han en stund och kom sen tillbaka med sin sambo och då hade dom handlat saker till den lilla bebisen. Vi fikade lite och sen körde jag hem och handlade lite på hemvägen innan jag körde hem och väntade på att pojkarna skulle komma :)


I veckan väntar tandhygiensitbesök för Nubbi, min mamma fyller år och jag själv ska på läkarbesök.
Så, trevlig måndag och ny vecka!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar