tisdag 14 april 2015

Växlande väder.

Det är ju väldigt växlande väder nu. Ena dagen sol och varmt, nästa dag blåsigt och kallt, för att nästa dag vara regn och rusk. Ja, det är väl inte aprilväder för inget. Men det blir ju i alla fall bättre, det går åt rätt håll :)


Idag är det ganska lugnt. Jobbar ca 2,5 timme till sen slutar jag. Se blir det till att hämta pojkarna och sen hem. Ikväll ska min bror byta till sommardäck på min bil. Får se hur vi ska lösa det på bästa sätt. Jag kan knappast köra dit med både barn och däck i bilen för det har jag inte plats till. Men mamma skulle kanske följa med och hjälpa till. Antingen passar hon barnen och jag hjälper till med däcken, eller tvärtom. Det löser sig nog!


Annars händer inget speciellt. Men nu måste jag jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar