onsdag 15 april 2015

Onsdag och byte av däck!

Onsdag. Det är lite av en milstolpe i veckan för mig. Har man väl kommit till onsdag så är det nedräkning till helgen liksom ;) "Bara" torsdag och fredag kvar, sen helg :) Fast fredag räknar jag inte riktigt för det är ju inledningen av helgen ;) (konstig, jag vet ;)).


Igår blev det aldrig byte av däck på min bil. Det regnade mycket hela dagen och det fortsatte under kvällen, så vi bestämde att vi tar det idag istället. Så ikväll kommer min bror och min mamma och ska hjälpa mig med det. Sen får vi se om min bror vill byta däcken hemma hos mig eller han vill köra hem bilen till mamma och göra det där. I vilket fall som så måste sommardäcken upp från förrådet, så dom kommer hem till mig först, sen får vi se hur det blir.


Annars händer inget speciellt idag. Jobbar en timme till sen ska jag hämta gossarna! Sen hem och fixa mat och lite så. Nej, ett sista ryck nu innan hemgång!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar