tisdag 28 april 2015

Tisdag, dagislämningar och läkarbesök!

Ja det är ofta så nu. Gullen växlar varje dag vid lämningarna. Ena dagen är han så glad och släpper mig direkt och springer in på avdelningen och vinkar. Men oftast är det på andra hållet, han blir ledsen och vill inte släppa och gråter när jag går :/ Jag vet att det är så ibland, men det är inget skoj att lämna när han är ledsen. Jag försöker stanna kvar en stund men det kan ju lätt bli värre också. Ibland hjälper det att jag stannar kvar och han visar mig lite saker, men han kan ändå bli ledsen. Ja, det är inte lätt. Han är i alla fall glad under dagen och när jag hämtar kommer han alltid springandes och skriker MAMMA :) Sen berättar han för alla fröknar och alla andra han ser att "det är min mamma" :) Lilla gubben! Nubbi är oftast aldrig några problem att lämna. Ibland kan han vara lite ledsen men det är oftast inte för att jag lämnar utan för att han tycker något annat är "fel" eller så. Men han är liksom Gullen, alltid glad när jag kommer för att hämta :)


Japp, tisdag idag. Sitter i receptionen idag och här är ganska lugnt. Ska dock gå tidigare idag för att besöka läkaren på vårdcentralen. Fick en "akuttid" när jag ringde för någon timme sedan.
Mer om det senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar