tisdag 7 april 2015

Påsken 2015!!

Vilken skön ledighet vi haft! Den var välbehövlig kan jag säga. Som vi har njutit av tiden hemma men även med några inslag av firande. Barnen var hos sin pappa torsdag till lördag förmiddag. Jag spenderade dessa dagar bl.a. hemma men även iväg på annat håll. Hade det lugnt och skönt och jag känner speciellt nu efteråt att det var så välbehövligt!


På påskafton kom barnen hem då det var min påsk detta året. Annars skulle ju barnen varit hos sin pappa i helgen men dom har varit hos mig sen resten av påskdagarna. Vi har myst en massa, målat påskägg, spelat spel, lekt och busat, varit på påskmiddag hos min mamma, lekt och busat ännu mer, haft lite besök, varit ute och en del annat. Ja, jag är så nöjd med denna ledigheten och det har verkligen varit mysigt. Älskar tiden med barnen och att bara kunna vara och slippa alla "måsten".


Nu är det en ny vecka med jobb och dagis och alla rutiner kring det. Åter till vardagen alltså.
Men det är ganska skönt det också. Denna veckan är det lite saker inbokat. Imorgon har jag ett samtal inbokat och även besök för felsökning av bilen hos Nissan. Fredag är det dags för habiliteringen igen.


Nej, nu blir det jobb igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar