torsdag 15 januari 2015

Underbart!!

Torsdag, och helgen är snart här! Det ska bli skönt med helg faktiskt. Mina gossar är lite trötta om kvällarna, vilket såklart inte är så konstigt. Långa dagar och full fart på dagis. Men till helgen ska vi bara mysa och ha det bra! Ser fram emot att ha mysfrukost på morgnarna :) Det gör vi så bra, jag och barnen :) Lång frukost och Bolibompa :)


På lördag är det bestämt att vi ska besöka min mormor, alltså barnens gammelmormor. Min mamma ska med också så henne ska vi hämta på vägen dit. Ska bli mysigt :) Ska ta med julklappen till mormor också. Vi har ju inte träffats på ett tag och jag har inte haft chansen att ge henne den än, så det ska bli av nu! Kvällen kommer bestå av det obligatoriska lördagsmyset med lite godis och film :)


Söndagen är ännu oplanerad. Vi får se vad som händer. Förhoppningsvis är vädret så pass att vi kan ta oss ut en runda. Vi kan ju hoppas att vi slipper regnet i alla fall!


Måste ju också berätta att jag fick en fin blomma av kollegorna här på jobbet igår för att jag fyllt 30 år :) En fin orkidé. Den står fint i hallen där hemma nu. Fast jag får nog flytta den så den står lite ljusare tror jag. Tycker verkligen om mitt jobb. Min chef, mina kollegor....ja.......allt! Arbetsuppgifterna trivs jag även dom med. Kommer dröja innan jag slutar här som det känns nu!


Nej, nu är det dags att ta tag i jobbet här ett tag till innan det är dags att köra hem och hämta gossarna och handla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar