måndag 12 januari 2015

Underbar helg <3

Jag har haft en fantastiskt helg. Såklart saknade jag barnen som var hos sin pappa. Men jag har verkligen fått tid att ladda batterierna i helgen inför veckan som nu dragit igång.

Fredags kväll efter att jag lämnat barnen åkte jag hem och bar ner allt jag samlat i hallen ner i förrådet. Sen blev det dusch innan jag blev hämtad. Det blev middag på restaurang i Lund och sen bio. Vi såg Micke och Veronica. Den var helt ok och man fick sig en hel del goda skratt under filmens gång :)

Lördagen började lugnt och jag städade och plockade lite här hemma. Efter det blev det handling och en sväng hem till mamma för att hämta julklappar till barnen från min mormor. Jag hämtade även en present till mig från mormor också.

Söndagen började även den lugn och på eftermiddagen blev det en tur ner till vackra Österlen och fika i Ystad. Sen styrdes bilen till mina hemtrakter där det tittades på några hus jag bott i som liten. Väldigt mysigt <3

Nu är pojkarna åter hos mig och en ny vecka har rullat igång. Jag har verkligen haft en underbar helg och för en gångs skull har jag tagit det lugnt och inte gjort allt för många måsten. Annars när jag inte har barnen brukar jag ha svårt för att bara ta det lugnt. Såklart har jag gjort lite "måsten" i helgen men ändå varvat ner. Så nu är jag laddad för denna nya vecka som precis startat.

Trevlig måndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar