onsdag 7 januari 2015

30 år idag!!

Idag är då den stora dagen kommen ;) Haha eller inte. Dagen då jag blir 30 år!! Jag har i alla fall ingen 30-års kris. Hoppas och tror inte jag kommer få en heller. Hur känns det då?! Jo, det känns....som vanligt faktiskt. Ingen större skillnad egentligen, som alla andra år. Man känner sig inget annorlunda direkt. Man blir bara mer medveten och påmind om att tiden går fort! Jag har de senaste dagarna haft en del att fundera på. Både saker som uppstått och saker som händer i livet. Ja, vissa saker bara händer och det är inget man kan styra över såklart! Men det andra är mer av en livsbejakande karaktär. Om det är en form av 30-års kris, då har jag väl en kris då ;)


Idag blir det inget direkt firande faktiskt. Jag är på jobbet nu och barnen är på dagis. Efter jobbet ska jag hämta barnen och det ska även handlas lite. Tänkte göra en kladdkaka ikväll för att fira lite, jag och barnen. Gullen frågade om han skulle få paket idag ;) så söt!! Jag förklarade lite fint att det inte blev några paket idag, men att vi skulle baka en kladdkaka ikväll, och det var mer än ok :) Det vet jag att båda barnen gillar, så det blir nog toppen. Lite grädde till det så :)


Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Morgonens första kopp kaffe är nere så dags att ta tag i uppgifterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar