tisdag 20 januari 2015

Kärlek!!

Då har det hänt. Jag har gått och blivit kär! Jag som inte skulle bli kär. Jag som inte kunde hitta någon som fick mig att känna det där speciella. Well, det har hänt! Attans! Eller inte. Jag är så otroligt glad, så otroligt lycklig. Det är ganska nytt men ändå tillräckligt säkert för att kunna berätta. Jag har länge tänkt på om jag ska skriva det här eftersom jag inte vet exakt vem som läser min blogg. Men så kom jag att tänka på "varför ska jag bry mig om vad andra tycker?" Det har jag alltid gjort "undrar vad andra ska tycka" osv. Varför...egentligen?! Det är mitt liv och jag mår bra av det, så varför bry sig om vad andra tycker och tänker. Så länge jag sätter mina barn först så är det inget som är dåligt!! Och det gör jag alltid, mina pojkar kommer alltid först!!


Detta är en underbar känsla. Jag har redan gått emot ett par principer vad gäller denna man (behöver inte gå in på detaljer, men det gäller mina egna principer om vad jag tycker och tänker). Men känslan jag känner när jag är med honom är så härlig. Han får mig att känna mig som om jag vore fjorton igen. Jag fnittrar när jag ser honom, när jag är med honom. Han får mig att känna mig så trygg och omtyckt. Bara jag ser honom så känner jag en sån värme och trygghet. Bara jag tittar på honom så ler jag (känner mig så fjantig ;)). Kan inte minnas sist jag kände så här. Visst, jag har varit kär ett par gånger innan, men det har varit på helt andra sätt. Alla sätt att vara kär på är ju speciella, men ja........detta är en underbar känsla! Han får mig att må så bra och jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt :) Han ser mig för den jag är, han tycker om mig precis för den jag är, han ser verkligen allt positivt. Han är snäll och varmhjärtad och är så mån om mig! Och såklart är detta ömsesidigt! Jag kan inte sätta fingret på vad det är med honom som får mig att känna som jag gör, men det är något......ja.........som jag inte listat ut riktigt än :) Undrar om jag kommer göra det någonsin. Han är såklart även barnkär vilket är ett måste eftersom jag har mina små gossar!!
Jag är så glad för att han kommit in i mitt liv! Underbart!!


Nej, nu ska jag fortsätta här!!


Trevlig tisdag alla!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar